Defensie te kijk gezet

Toen ik het bericht hoorde over stenen die men na aankomst hier aantrof in bepaalde containers van Defensie, moest ik wat minzaam lachen : Wat een leger hebben wij toch! Het betrof een paar containers met spulletjes van Defensie, die uit Afghanistan richting Nederland vervoerd moesten worden. Na aankomst bleek in een paar containers de goederen vervangen te zijn door stenen. Hahaha! Wat een schitterende kolere streek van de Afghanen.
Ik geloof Defensie niet nu ze beweert dat het om wat tentjes, stokken en touwtjes zou gaan. Ik bedoel, die Afghanen zijn ook niet achterlijk. Ook al denken velen van wel. Nee, ze zullen bij Defensie liever niet openbaar maken, wat er werkelijk gestolen is. Want zo gaat het nu eenmaal bij al die ministeries. Geloof me, het gaat om zeer interessant materiaal.